Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
FAQ

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

1. IRYGATOR | NIĆ DENTYSTYCZNA

2. SZCZOTECZKA SONICZNA

 

 

Jak rozpocząć korzystanie z systemu JETPIK?

 

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat korzystania z systemu JETPIK, zapoznaj się z Instrukcją obsługi linii produktów JP 50|200, linii JP Solo, skróconą instrukcją użytkowania  lub naszym filmem instruktażowym JETPIK.

 


 

Jakie są różnice między poszczególnymi modelami JETPIK?

 

W poniższej tabeli porównaliśmy najważniejsze cechy wyróżniające produkty z dostępnych linii JETPIK .

JETPIK różnice modeli

 


 

Jaki jest okres gwarancji na produkty JETPIK?

 

Wszystkie modele JETPIK objęte są 2-letnią gwarancją od daty zakupu.
W przypadku części zamiennych należy przedstawić:

  • A. Potwierdzenie zakupu (fakturę)
  • B. Numer seryjny produktu (znajdujący się w dolnej części rękojeści JETPIK )
  • C. Zdjęcie przedmiotu
  • D. Źródło/kanał zakupu (np. strona WWW Jetpik, Allegro itp.)

 

 

1. IRYGATOR | NIĆ DENTYSTYCZNA

 

Jak często należy wymieniać wkład z nicią dentystyczną?

 

Używając irygatora 2 razy dziennie (rano/wieczór) zaleca się wymianę wkładu z nicią dentystyczną co 2 tygodnie.
Jeśli nie używasz irygatora regularnie, po prostu zobacz po uruchamianiu, czy nić wysuwa się poza dyszę czy nie. Jeżeli się nie pojawia to znaczy, że czas na wymianę wkładu.

 


 

Dlaczego woda się rozpryskuje podczas używania irygatora?

 

Korzystanie z JETPIK wymaga trochę techniki i może wymagać pewnych ćwiczeń. Znajdujący się z tyłu suwak umożliwia regulację ciśnienia z jakim wydobywa się woda podczas irygacji. W przypadku pierwszego użycia rozpocznij od najniższego zakresu (moc I-III, I - najniższy).

Następnie umieść dyszę JETPIK (gdy urządzenie jest wyłączone) w jamie ustnej i skieruj ją pomiędzy zęby w pobliżu linii dziąseł.

Upewnij się, że jesteś skierowany głową do dołu, w kierunku zlewu, a usta są jedynie lekko otwarte, tak aby woda mogła się wydostać.

Włącz JETPIK i poprowadź go wzdłuż linii dziąseł i między zębami.

 

 


 

Dlaczego dysza spada z rękojeści?

 

Sprawdź, czy dysza jest dobrze zatrzaśnięta w uchwycie. Niebieski przycisk zwalniający (w górnej części rękojeści) powinien znajdować się w pozycji wyjściowej.

W przypadku prawidłowego zatrzaśnięcia słyszalne jest charakterystyczne klik.

Przydatna wskazówka: najprawdopodobniej dysza nie została poprawnie włożona, jeśli możesz ją wyjąć bez żadnego wysiłku.

 


 

Dlaczego dziąsła krwawią, kiedy używam JETPIK?

 

Najczęściej głównym powodem, że dziąsła krwawią, jest fakt, że dziąsła prawdopodobnie nie są zdrowe. Jeśli nie używasz regularnie nici dentystycznej przy użyciu irygatora wody, tradycyjnej nici dentystycznej lub innych alternatywnych metod, prawdopodobnie krwawienie jest objawem łagodnego lub ciężkiego zapalenia dziąseł.

Zapalenie dziąseł powoduje stan zapalny I krwawienie, a jeśli złe nawyki pielęgnacyjne utrzymają się, może rozwinąć się ono w bardziej poważną chorobę jamy ustnej, jakim jest zapalenie przyzębia.

Rekomendujemy używanie JETPIK 1-2 razy dziennie i rozpoczęcie higienizacji od najniższego zakresu ciśnienia (moc I-III, I – najniższe) , a następnie stopniowe jego zwiększanie w zależności od komfortu stosowania. Codzienne stosowanie poprawi stan dziąseł, zmniejszy ich obrzęk i jednocześnie powstrzyma krwawienie.

Jeśli krwawienie jest poważne, a dziąsła wydają się czerwone i opuchnięte, KONIECZNIE skontaktuj się ze swoim dentystą.

 


 

Dlaczego woda nie wylatuje z dyszy po włączeniu urządzenia?

 

Ten problem może być spowodowany przez wiele czynników. Przejdź na dół do listy, aby sprawdzić, czy któraś z tych sugestii pomoże rozwiązać problem.

  • Sprawdź, czy wkład z nicią dentystyczną został włożona do dyszy. Nie służy on tylko do skuteczniejszego czyszczenia, ale jest również niezbędny do wytworzenia ciśnienia wody.
  • Sprawdź, czy bateria jest w pełni naładowana. Jeśli funkcja szczoteczki do zębów działa, ale funkcja czyszczenia nicią dentystyczną nie działa, jest to wyraźna wskazówka, że ​​urządzenie wymaga naładowania.
  • Sprawdź, czy dysza nici dentystycznej jest prawidłowo włożona (patrz punkt 2 w części IRYGATOR/NIĆ DENTYSTYCZNA)
  • Sprawdź, czy przewód jest rozwinięty. Jeśli jest przekręcony, zwężony, może to zmniejszyć ciśnienie lub całkowicie zatrzymać przepływ wody. Rozwiąż całkowicie wężyk i spróbuj ponownie.
  • Sprawdź, czy są jakieś mechaniczne uszkodzenia w wężyku.
  • Sprawdź czy do wężyka nie dostały się przypadkiem np. włosy lub inne drobne elementy, które mogły wpaść do zbiornika/kubka na wodę i zostać wpompowane w rękojeść. Spójrz na punkty wyjścia i wejścia wężyka, aby to sprawdzić. Usuń zanieczyszczenia jeżeli takowe były.
  • W przypadku gdy woda nadal nie wypływa i nasze rozwiązania powyżej nie znalazły zastosowania, zalecamy ładowanie uchwytu przez co najmniej 12 godzin. Jeśli i to nie rozwiąże problemu lub jeśli silnik nie działa w ogóle lub wydaje bardzo głośny dźwięk, nie pompując wody, zalecamy skontaktowanie się z naszym Działem Obsługi Klienta przez telefon: +61 8550 445 lub przez e-mail kontakt@jetpik.pl

Dla klientów międzynarodowych, zobacz naszą listę międzynarodowych partnerów i skontaktuj się z najbliższym biurem JETPIK.

 


 

Dlaczego nagle zmniejsza się ciśnienie wody, gdy urządzenie jest włączone?

 

  • Utrata ciśnienia może być spowodowana zwężeniem przewodu. Upewnij się, że przewód nie jest ściśnięty. Aby to zrobić, całkowicie rozwiń wężyk i sprawdź, czy to rozwiązuje problem.
  • Utrata ciśnienia może również wynikać z niepełnego naładowania akumulatora. Upewnij się, że urządzenie jest w pełni naładowane (przez 12 godzin)

Jeśli urządzenie jest w pełni naładowane i sprawdziłeś wszystkie potencjalne przyczyny, urządzenie może mieć problemy mechaniczne lub elektroniczne. Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta przez telefon: +61 8550 445 lub przez e-mail kontakt@jetpik.pl, aby otrzymać zastępczy uchwyt.

Dla klientów międzynarodowych, zobacz naszą listę międzynarodowych partnerów i skontaktuj się z najbliższym biurem JETPIK.

 


 

Co się stanie, jeśli w wężyku znajdzie się pleśń?

 

Aby zapobiec pojawieniu się pleśni w wężyku zalecamy wykonanie następujących czynności:

  • Korzystaj z JETPIK regularnie
  • Upewnij się, że cała woda jest usunięta z kubka i weżyka pomiędzy użyciami.
  • Aby pozbyć się pleśni, wlej do niego płyn do płukania jamy ustnej i pozostaw na 24 godziny. Pozwól, aby ciecz spłynęła i, jeśli to konieczne, wyciśnij pleśń z wężyka.

 


 

Czy mogę używać dyszy JETPIK bez wkładu z nicią dentystyczną, jeśli chcę go używać tylko jako zwykłego irygatora wodnego?

 

Nie. Wkład z nicią dentystyczną służy nie tylko do skuteczniejszego czyszczenia, ale jest również niezbędny do wytworzenia ciśnienia wody.

Aby używać JETPIK jako zwykłego irygatora, musisz trzymać wkładę z nicią dentystyczną wewnątrz dyszy. W razie potrzeby możesz wyrzucić nitkę z kapsułki, ale upewnij się, że sam wkład pozostaje w dyszy, w przeciwnym razie woda nie będzie prawidłowo wypompowywana.

 


 

2. SZCZOTECZKA SONICZNA

  

Dlaczego szczoteczka do zębów sporadycznie się zatrzymuje i przechodzi do trybu irygacji z nitkowaniem, wykonując hałas charakterystyczny dla tej funkcji?

 

Najprawdopodobniej problem spowodowany jest przez metalowe styki (znajdujące się wewnątrz rękojeści) , które pokryły się pastą do zębów. Zobacz zdjęcia z czyszczenia rękojeści szczoteczką. Używaj dedykowanej szczoteczki do szorowania metalowych styków. Powtórz ten proces, gdy tylko pojawi się jeszcze ten problem.

 


 

Co się stanie, jeśli rękojeść nie rozpozna końcówki szczoteczki do zębów?

 

Jeśli to możliwe, spróbuj użyć innej końcówki szczoteczki do zębów. Możliwe, że końcówka szczoteczki do zębów była uszkodzona.

Jeśli nie masz dostępu do innej końcówki szczoteczki do zębów, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta przez telefon: +61 8550 445 lub przez e-mail kontakt@jetpik.pl, aby otrzymać uchwyt zastępczy. Dla klientów międzynarodowych, zobacz naszą listę międzynarodowych partnerów i skontaktuj się z najbliższym biurem JETPIK.

Jeśli wcześniej używałeś kilku końcówek do szczoteczek bez problemu, to prawdopodobnie był to jeden wadliwy egzemplarz.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl